Jak nakupovat

Jak objednat zboží v eshopu?

  1. Přejděte na náš e-shop na adrese www.addero.cz.
  2. Vybrané zboží vložte do košíku a pokračujte v nákupu.
  3. Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku.
  4. Přejděte na výběr způsob dopravy a platby, který Vám nejvíce vyhovuje.
  5. Přejděte na vyplnění fakturační a dodací adresy. Na této stránce se můžete také zaregistrovat pro opakované nákupy a slevy.
  6. Do poznámky vložte jakoukoliv svou připomínku či dotaz.
  7. Stiskněte tlačítko „Odeslat objednávku“.

Potřebuji v objednávce něco změnit. Jakým způsobem?

Ke změně objednávky nás kontaktujte na e-mailové adrese addero@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 333 253 před realizací objednávky.

Kolik zaplatím při objednávce přes e-shop?

Aktuální cenu objednávky máte vždy zobrazenou v nákupním košíku. Cena se skládá z částky za produkt, DPH a recyklačních a autorských poplatků a expedičního poplatku, v případě požadavku na zaslání zboží.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Při celkové objednávce nad 3000 Kč vč. DPH a platbě předem je doprava kurýrní službou PPL zdarma. Další způsoby dopravy a platby jsou již zpoplatněny a přesnou částku najdete u konkrétního produktu.

Kdy objednané zboží obdržím?

  • Kurýrní služba PPL – objednávky uhrazené předem nebo dobírky do 13. hodiny pracovního dne odesíláme nejpozději následující pracovní den a kurýrní služba jej doručuje další pracovní den od odeslání (na požádání před odesláním objednávky můžeme nastavit sobotní doručení a pro krajská města volit večerní čas doručení).
  • Česká pošta – objednávky uhrazené předem nebo dobírky objednané do 13. hodiny pracovního dne zboží odesíláme max. do dvou pracovních dnů. Doručení závisí na podmínkách České pošty.
  • Osobní převzetí – kontaktujte nás na e-mailové adrese addero@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 333 253.

Objednal jsem si zboží přes e-shop, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Ještě před odesláním objednávky máte možnost zvolit si způsob odběru zboží – osobně v sídle firmy, přepravní službou, nebo dobírkou. Pokud zapomenete nebo mylně vyplníte místo/způsob odběru, stačí nás kontaktovat na e-mailové adrese addero@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 333 253. Zboží bude potom odesláno na určené místo nebo na zadanou dodací adresu přepravní službou.

Dotaz na dostupnost zboží. Jak ji ověřím?

Díky komplexnímu informačnímu systému Vám dostupnosti jednotlivých produktů ochotně sdělíme na e-mailové adrese addero@seznam.cz. Dostupnost produktů můžete sledovat on-line na kartě produktu.

Zakoupené zboží je jiné, případně mi nevyhovuje. Mohu jej bez obtíží vrátit?

Ano, pokud jste omylem zakoupili zboží nebo Vám nevyhovují jeho funkční vlastnosti, můžete jej za určitých podmínek vrátit. Ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostředky na dálku (např. internet) do 14 dnů (viz. obchodní podmínky).

Zakoupení zboží po úhradě zálohové faktury. Co to je?

Zálohová faktura je doklad, na základě kterého můžete provést platbu své objednávky. Jakmile je částka připsána na náš účet, ihned zboží expedujeme, nebo si jej můžete, v případě osobního odběru, vyzvednout v sídle firmy.

Pokud chci zjistit barvu, součásti produktu nebo revizi, dozvím se tyto informace od vás?

Bohužel ne. V množství produktů a počtu dodavatelů toto není možné ověřovat, protože obsahy jednotlivých balení se mohou lišit.

Je možné zboží z objednávky zaplatit platební kartou?

Přímo v e-shopu tuto možnost nenabízíme z důvodu neúměrně vysokých poplatků platebních bran na trhu, což by zvyšovalo náklady a v konečném důsledku ceny našich produktů, což by bylo v rozporu filozofií naší firmy. Pokud byste přesto rádi platební kartou zaplatili, kontaktujte nás na e-mailové adrese addero@seznam.cz a nabídneme Vám řešení.

Je možné opravit údaje na účetním dokladu?

Ve výjimečných případech to možné je, kontaktujte nás na e-mailové adrese addero@seznam.cz.

Chci se zeptat na stav objednávky, jak?

Pokud chcete zjistit stav své objednávky, můžete tak učinit několika způsoby:

  • E-mail – pošlete e-mailovou zprávu na adresu addero@seznam.cz s dotazem na stav Vaší objednávky. Stav Vaší objednávky ověříme a obratem Vás budeme informovat.
  • Telefon – můžete zavolat na telefonní číslo +420 776 333 253, kde Vám zodpovíme Vaše dotazy.
  • Internet – stav své objednávky můžete také sledovat na www.addero.cz, kde po přihlášení máte kompletní přehled o svých objednávkách a dalších dokumentech.

Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku můžete stornovat zasláním emailu na addero@seznam.cz nebo telefonicky na +420 776 333 253 před realizací objednávky.