Reklamace

Chci reklamovat zboží.

Při řešení reklamačních případů nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese addero@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 774 730 121. Připravte si prosím záruční list nebo další údaje pro dohledání v evidenci.

V případě počítačových sestav s pořizovací cenou nad 5000 Kč vč. DPH pro Vás objednáme svoz kurýrní službou PPL na naše náklady. Počítač prosím dobře zabalte ZADNÍ stranou dolů do krabice, ideálně původní, originální. Přibalte instalační DVD dodané k počítači a stručný popis závady. Napájecí kabel si ponechte. Kurýrní služba PPL balík s počítačem vyzvedne na dohodnutém místě, doveze do našeho servisního střediska a po jeho opravě doručí zpět na Vaši adresu.

Nemám originální záruční list.

Záruční listy jsou součástí balení všech našich počítačových sestav a příslušenství, které tiskneme na druhou stranu faktury. Pokud k počítačové sestavě tento doklad nedohledáte, uvádějte sériové číslo počítače (najdete jej na štítku nalepeném na zadní straně počítačové skříně), případně číslo faktury nebo jméno, příjmení kupujícího plus termín nákupu, abychom mohli reklamované zboží najít v naší evidenci a co nejvíce Vám zjednodušit zaevidování reklamace.

Zboží jsem obdržel poškozené.

Poškozené zboží při doručení zásilky zboží je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která Vaši zásilku doručovala a sepsat škodní protokol (najdete ho na webových stránkách přepravní služby) a to nejpozději do 5-ti dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Následně postupujte podle instrukcí přepravní služby. Poškozené zboží Vám bude vyměněno/opraveno.

Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.

Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k Vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našeho skladu, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo Vám budou peníze poukázány na Váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné. V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte nás na e-mailové adrese addero@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 774 730 121 a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží Vám bude zasláno obratem.